Vaše obchodní aktivity jsou opravdu různorodé a bohaté — to chce mít dobře vyřešené telekomunikace. Jak jste v tomto ohledu spokojeni se spoluprací s Vodafonem?

Začali jsme s nimi spolupracovat ještě před tím, než jsme se přestěhovali do naší centrály na Chodově v roce 2010. Tehdy jsme telefonní a datové služby brali od několika různých firem. No a před stěhováním jsme udělali výběrové řízení na poskytovatele, který by to zastřešil a nabídl nejlepší technické řešení. Vodafone přišel s nejlepší a cenově nejzajímavější nabídkou.

Emco Mysli

 

 

 

 

 

 

 

Čím vás přesvědčili?

Jako největší přínos Vodafonu hodnotíme pro nás tehdy revoluční návrh uceleného telco řešení, které nahradilo do té doby roztříštěné smlouvy s několika různými dodavateli. Mimo jiné došlo i ke změně faxových přístrojů na službu IP fax, kterou stále využívají někteří naši zákazníci včetně zahraničních obchodních řetězců. Přechod z analogového volání na IP řešení nám přinesl významnou úsporu v nákladech na hovory a současně jsme se zbavili zbytečného hardwaru.

Jaká je z vašeho pohledu péče o zákazníky Vodafonu?

Vyhovuje nám jejich přístup a flexibilita. A také to, že s námi neustále komunikují a přicházejí s návrhy, jak jejich služby ještě vylepšit a přizpůsobit nám na míru. Ukazují nám, kam směřují trendy, co je nového v technice a co z toho můžeme mít. Přemýšlejí nad našimi potřebami a my rozhodně nemáme pocit, že by nám vždy chtěli prodat to nejdražší, co třeba nevyužijeme. Také je příjemné, že komunikujeme s jednou kontaktní osobou, což nám významně šetří čas.

Text nevyjadřuje názor redakce