S nedostatkem času se potýká snad každý a nejspíš jen pár šťastlivců si na to nemůže stěžovat. Nicméně pro většinu z nás je slovo dovolená vytouženě stráveným časem, na který soustředíme veškerou pozornost nejenom v letních měsících. Dny strávené společně s rodinou se tak staly naprosto nenahraditelnými. Dobrou zprávu je, že ekonomická stabilita a zlepšující se ekonomika ČR umožňuje Čechům stále více a více cestovat. Ti si zvykli prodlužovat léto, vyrážet do tepla i v podzimích měsících, vybírat si mezi celoročně klimaticky přívětivými zeměmi nebo cestovat do daleké exotiky. Navíc stále častěji vyrážejí v početnější rodině různých generací, od malých dětí, až po prarodiče. Jedná se o koncept tzv. multigenerační dovolené, který v cestovatelských trendech svých klientů poprvé identifikovala a popsala cestovní kancelář Blue Style.

 

Multigenerační dovolená

 

„Cílem našeho konceptu multigenerační dovolené je pomoci klientům s včasným výběrem správného hotelu tak, aby poskytoval služby pro široké spektrum věkových kategorií, a tím každému nabídl přesně to, co od své dovolené očekává. Jsme si vědomi, že vyrazit na dovolenou v početnější rodině, kde má každý, od malého špunta, až po babičku, svá osobní přání a představy, samozřejmě vyžaduje větší organizaci a promýšlení dovolené,“ říká Ondřej Rušikvas, provozní ředitel CK Blue Style.

Koncept mutigenerační dovolené od CK Blue Style slouží ke snadnější identifikaci letovisek a typů ubytování, kam mohou rodiny nebo skupiny různých věkových kategorií společně vyrazit. Cestovní kancelář sama identifikuje a doporučuje místa, kde si každý člen rodiny najde to své. Od možnosti trávit chvíle dohromady v rodinném kruhu, s dětmi nebo vnoučaty, po možnost kdykoliv si odpočinout v zóně nebo části určené pouze pro dospělé. To vše je k dispozici na jednom místě v rámci areálu hotelu.

 

Cestovní kancelář a first minute nabídky

 

Větší české cestovní kanceláře vyjdou klientům v mnohém vstříc a se vším maximálně pomohou. Na trhu je jich mnoho, ale vždy je dobré vybírat z historicky ukotvených, stabilních cestovek, s plnými jistotami a kvalitními službami. Cestovní kancelář Blue Style je na trhu cestovního ruchu více než 22 let, specializuje se na řadu oblíbených letních destinací, od Řecka, po státy severní Afriky, nabízí exotické destinace, prověřené hotely v exkluzivitě, klubové hotely i dětský klub Croco Club. Obratově se řadí na třetí příčku mezi českými cestovními kancelářemi, není vlastněná žádným zahraničním konglomerátem a jako jedna z mála si i přes zvyšující se počet ročně odbavených klientů a prodaných zájezdů stále udržuje atmosféru rodinné firmy s jedním majitelem.

 

V této chvíli CK Blue Style nabízí široký výběr zájezdů v tzv. first minute nabídkách na Léto 2020, které s sebou přinášejí pro zákazníka řadu atraktivních slev a benefitů. Zajímavý je zejména široký výběr destinací, všech možných typů ubytování a jednotlivých pokojů, včetně rodinných nebo propojených. Pro větší rodiny s dětmi nebo prarodiči je to ideální doba na výběr své dovolené. Nákup dovolené ve first minute e navíc už minimálně tři roky po sobě velkým cestovatelským trendem.

CK Blue Style se specializuje na řadu oblíbených přímořských destinací, jejichž prodej se ve first minute nabídkách navýšil v meziročním srovnání o více než 25 %. Výborně se prodávají řecké ostrovy, velký zájem je letos také o italskou Kalábrii, dále pak o Egypt, Tunisko, Bulharsko a další.

 

„Řecké ostrovy patří dlouhodobě mezi velmi oblíbená dovolenková místa. My jsme v jejich prodeji velmi úspěšní a zájem o ně neustále roste. Osobně je považuji za ideální místo na trávení dovolené s dětmi, v početnější rodině nebo skupině. Velkou radost nám také dělá nárůst zájmu o Itálii, konkrétně Kalábrii,“ říká Lenka Pátek, obchodní ředitelka CK Blue Style.

Multigenerační dovolená

Text nevyjadřuje názor redakce