STILL jsou více než vysokozdvižné vozíky. Firma nabízí v celosvětovém měřítku komplexní intralogistická řešení, ve kterých nefiguruje pouze manipulační technika jako taková, ale i kompletní řešení pro skladové systémy, software, přidané služby a samozřejmě perfektně zvládnutý servis. Manipulační technika se používá v natolik odlišných provozech, že každý zákazník potřebuje zcela individuální přístup. „STILL si zakládá na tom, že pro každého klienta jsou všechna řešení šitá na míru. Komukoliv tedy dokáží nejen dodat prvotřídní manipulační techniku, ale také naplánovat rozvržení skladu, dodat příslušné regálové systémy, vyškolit řidiče a dlouhodobě se starat o to, aby manipulační technika zůstala plně funkční,“ říká o službách STILL manažer Oddělení fullservisu, náhradních dílů, SAP a dalších aspektů servisních služeb ve společnosti STILL, pan Ing. Martin Rost.

Komerční článek

Péče i o baterie

Manipulační technika potřebuje podle Martina Rosta alespoň jednou v roce kompletní prohlídku. Což ale rozhodně není vše. Každý stroj má svůj manuál údržby, jímž se je nutné řídit. Do toho pak vstupují opravy případných závad, ale i údržba tak specifických částí některých typů manipulační techniky, jako jsou baterie. Konkrétně olověné akumulátory, protože modernější Li-Ion jsou bezúdržbovými. A právě zde se STILL opět ukázal jako skutečný partner svých zákazníků.

Zatímco jiná firma by prostě nad problémy svých zákazníků se sulfatací, ke které dochází u olověných akumulátorů mávla rukou a doporučila by příště nákup těch lithium-iontových, ve STILL se rozhodli nabídnou zákazníkům zcela unikátní službu, kterou je desulfatace baterií. Ta dokáže vrátit život i bateriím, nad kterými by už jiní dávno zlomili hůl.

I když jsou zákazníci poučeni, aby nenechávali VZV s olověnými bateriemi dlouho mimo provoz, a je též důležité olověný akumulátor po vybití nejlépe ihned dobít, přesto tak majitelé VZV ne vždy učiní. A právě to je chvíle, kdy začne v baterii krystalizovat PbSO4, tedy síran železnatý, a dojde k snížení kapacity až k úplnému poškození olověné baterie. STILL ale zákazníkům nabízí unikátní technologii, jak tento proces zvrátit a baterii vrátit do provozu. I takto vypadají nadstandardní služby STILL, u kterých je určitě důležité vzpomenou též mobilní myčku VZV, která je mimochodem nápadem české pobočky STILL.

Servisní síť STILL je po celé republice

Servisní síť STILL ČR pokrývá celou republiku. Jednotliví servisní technici mají k dispozici pojízdnou servisní dílnu, kde se nachází vše, co potřebují – především tedy nářadí a náhradní díly. V případě, že jim cokoliv chybí, tak jim vše snadno dodá každodenní závoz. Znamená to, že si elektronicky objednají chybějící náhradní díly, sklad jim je vyskladní a pošle jim tento náklad nočním rozvozem, který je doručí. Technici tak vyjíždějí připravení z domova a nemusí nikde dělat mezizastávku,“ vrací se k představování servisní sítě firmy STILL její manažer, Ing. Martin Rost.

Denně se za zákazníky vydává průměrně 80 servisních techniků. Další pak z nezávislých servisních dílen. U největších uživatelů manipulační techniky je pak servis STILL zřízen přímo u zákazníka. I díky tomu dokáže STILL svůj servis vysokozdvižných vozíků nabízet i jako fullservis. Ten si lze jako službu domluvit při jakékoliv formě financování nákupu manipulační techniky značky.

Fullservis manipulační techniky STILL

Výhodou pro zákazníka je, že STILL v rámci fullservisu na sebe přebírá veškerá rizika oprav, a to i po finanční stránce. Na manipulační technice dělají veškerou údržbu přímo technici STILL. Případné opravy jsou realizovány vždy s pomocí originálních náhradních dílů, které mimochodem firma dodává ještě min. 12 let po zakoupení si daného modelu. STILL provádí veškeré bezpečnostní kontroly a za to vše přebírá odpovědnost. Zákazník se proto nesetká s nenadálým výpadkem manipulační techniky ani s akutní nutností investovat do její opravy nebo s dlouhodobými prostoji ve výrobě. Má tedy jasně definovány pravidelné náklady na fullservis a neřeší žádné nečekané výdaje. Navíc šetří na personálních nákladech, protože správou flotily VZV nemusí pověřovat interní zaměstnance. Fullservis STILL je pro firmy jednoznačně o snížení nákladů na správu manipulační flotily.

 

Komerční článek

Text nevyjadřuje názor redakce