Na trhu je v současné době hned několik služeb, které nabízí konzultace s lékařem na dálku, v čem spočívá unikátnost vašeho řešení?

Základním stavebním kamenem produktu EUC PLUS, který jsme představili na podzim letošního roku, je služba Lékař online 24/7. A máte pravdu, skutečně je na trhu momentálně podobných řešení více, ale skupina EUC je prvním zdravotnickým zařízením, které takovou službu poskytuje. A to s sebou pro klienta nese řadu výhod. Tou hlavní je bezesporu komunikace pacienta s lékařem v reálném čase, plná odpovědnost EUC za radu poskytnutou lékařem nebo skvělé zázemí kamenných klinik EUC po celé České republice…

Jsou ostatní služby skutečně natolik odlišné?

Ano, opravdu… Některé z nich, které se dokonce rády prezentují jako průkopnické v oblasti distanční zdravotní péče, jsou ve skutečnosti jen obyčejnými internetovými poradnami, kam odešlete svůj dotaz a lékař vám po několika hodinách doručí do e-mailu často unifikovanou odpověď. A navíc bez hlubší znalosti vašeho aktuálního zdravotního stavu. Náš Lékař online 24/7 je oproti tomu skutečná konzultace s lékařem probíhající v reálném čase. Jak pacient, tak lékař mají možnost klást doplňující otázky, díky videohovoru může lékař výrazně lépe zhodnotit zdravotní stav klienta.

V čem ještě se vaše služba od internetových poraden liší?

V podstatě ve všem. Když chce klient konzultovat svůj zdravotní stav v naší službě Lékař online 24/7, nejdříve online vyplní jednoduchý dotazník, ve kterém kromě jiného popíše svůj zdravotní problém. Nicméně na pozadí se jedná o vysoce zabezpečenou a velmi chytrou technologii, která pomůže lékaři zjistit o klientovi všechny potřebné informace. Nejpozději od 30 minut se s ním v zabezpečeném prostředí spojí praktický lékař a v reálném čase začne klientův zdravotní stav řešit. A dokonce u toho může využít i funkci videohovoru. Díky tomu lékař může klientovi pokládat doplňující otázky a zjistit vše, co potřebuje pro odborné posouzení konkrétního případu. Jinými slovy jde o klasickou návštěvu lékaře, která se ale odehrává na dálku, přes internet. Výsledkem je pak v naprosté většině případů okamžité vyřešení pacientova problému, vystavení eReceptu nebo objednání na další vyšetření do některé z EUC klinik, případně do sítě našich smluvních lékařů.

Co ještě umí program EUC PLUS?

Jak už jsem zmínil, jeho další důležitou součástí je možnost objednání pacienta na kteroukoliv z našich EUC klinik, kterých máme v současné době celkem 17 po celé České republice. Klient po přihlášení do klientské zóny vyplní jednoduchý formulář. Následně ho kontaktuje jeho osobní zdravotní koordinátor. Ten se postará o co nejefektivnější objednání klienta na potřebné vyšetření. Navíc u vybraných specializací garantujeme termín návštěvy u lékaře do 10 dnů. Součástí EUC PLUS je i řada dalších „vychytávek“, které mají za cíl motivovat zaměstnance k co největší péči o své zdraví a předcházet tak nechtěným zdravotním problémům a následné pracovní neschopnosti. Aktuálně pracujeme i na nové aplikaci Moje EUC, kterou plánujeme uvést už v první polovině příštího roku.

To zní skvěle. Kolik takový benefit stojí?

Cena za zaměstnanecký benefit EUC PLUS se odvíjí od počtu zaměstnanců dané společnosti, kterým zaměstnavatel benefit pořídí. V každém případě jsme ale cenově více než konkurenceschopní. A to i přesto, že v porovnání s jinými podobnými službami poskytujeme skutečně plnohodnotnou zdravotní péči se vším, co k tomu patří.

 

Text nevyjadřuje názor redakce